1. Jak znaleźć produkt? Poprzez wyszukiwarkę, wpisując nazwę towaru.Jeżeli ilość znalezionych pozycji jest za duża, możesz wybrać wyszukiwanie zaawansowane, które daje Ci możliwość wyszukania produktów w konkretnych kategoriach, od konkretnego producenta, czy w zdefiniowanym przedziale cenowym. - poprzez wybór odpowiedniego działu, a potem kategorii i subkategorii. Pamiętaj, że więcej informacji o produkcie znajdziesz klikając w jego tytuł, zdjęcie lub przycisk na liście produktów.
2. Jak zakupić produkt? Na dwa sposoby: - bezpośrednio z listy produktów w danej kategorii, klikając przycisk . Dodana zostanie wtedy jedna sztuka towaru i zostaniesz przeniesiony/a do podgladu koszyka (gdzie można zmienić ilość zamawianego towaru). Aby kontynuować zakupy kliknij przycisk: Powrót do zakupów. - ze strony opisu przedmiotu klikając duży szary przycisk , uprzednio wybierając odpowiednią ilość sztuk. W obu przypadkach, przy niektórych produktach należy wybrać odpowiedni rozmiar i/lub kolor.
3. Co oznaczają dostępności przy wyborze koloru / rozmiaru? Mimo dołożenia wszelkich starań, nie możemy zagwarantować dostępności każdego koloru towaru "od ręki". Staramy się jak najdokładniej informować Państwa o tym czy dany produkt, rozmiar lub kolor jest aktualnie dostępny. Informacja taka wyświetla się w oknie wyboru: - dostępność 24 godziny - oznacza, że dany kolor, rozmiar jest praktycznie zawsze dostępny na stanie - dostępność 7 dni - oznacza, iż mogą wystąpić braki danego rozmiaru, koloru - dostępność 30 dni - oznacza, że dany kolor lub rozmiar jest dostępny sporadycznie Oznaczenia te mają charakter wyłącznie informacyjny, zawsze mogą Państwo dodać towar do koszyka. W przypadku braku skontaktujemy się z Państwem i wedle decyzji towar zostanie usunięty z zamówienia lub zamieniony na inny.
4. Dlaczego warto być zarejestrowanym użytkownikiem? Bycie zarejestrowanym użytkownikiem na Flek.pl to szereg korzyści, przynoszących oszczędność czasu i pieniędzy: - nie musisz za każdym razem podawać swoich danych do wysyłki wystarczy, że się zalogujesz a my będziemy wiedzieli gdzie wysłać towar - mimo wpisania danych adresowych, do danego zamówienia możesz podać inny adres wysyłki jeżeli zajdzie taka potrzeba - będąc zarejestrowanym bierzesz udział w programie lojalnościowym, a zsumowana wartość wszystkich Twoich zakupów przekłada się na wysokie rabaty - tylko jako zarejestrowany użytkownik możesz otrzymać status hurtownika i płacić mniej! - będąc zarejestrowanym użytkownikiem jesteś informowany o promocjach i aktualnościach - masz podgląd historii swoich transakcji - możesz anulować i edytować swoje zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane
5. Czy kupując u was mam szanse otrzymać rabat? TAK, i to już od 50 zł! Jeżeli Twoje jednorazowe zakupy przekroczą 50 zł otrzymasz na nie 1% rabatu, 100 zł otrzymasz 2%, 400 zł aż 3%. Ponadto będąc zarejestrowanym użytkownikiem, możesz otrzymać kolejne zniżki. Jeżeli suma Twoich zakupów przekroczy 1000 zł otrzymasz stały rabat 1%, a 5000 zł aż 2% stałego rabatu. I co najważniejsze, u nas Twoje rabaty sumują się! Możesz więc uzyskać aż 5% rabatu! Oferta rabatowa jest ważna dla klientów detalicznych, każdy zarejestrowanych użytkownik może otrzymać status hurtownika i kupować po jednych z najlepszych cen w kraju.
6. Jak zostać hurtownikiem? Jeżeli jesteś stałym klientem naszej stacjonarnej sieci sprzedaży i tam kupujesz po cenach hurtowych, napisz do nas! Po Twojej rejestracji, nadamy Ci status hurtownika. Każdego kto wykazuje stałe zakupy lub sporadycznie dokonuje wysokiego zakupu i chciałby kupować taniej, prosimy o kontakt! My doceniamy stałych klientów!
7. Czym jest newsletter? Przy pomocy newslettera przesyłane są do wszystkich chętnych najnowsze promocje i aktualności sklepowe za pomocą e-mail. Bardzo często zapisani do niego chętni znajdą kupony rabatowe do wykorzystania na Flek.pl. Każdy może w dowolnym momencie zapisać się do newslettera w dolnym, prawym rogu strony podając swój email. Dodatkowo każdy kto rejestruje się w sklepie jest automatycznie dopisywany do newslettera. Każdy może w dowolnej chwili zrezygnować z chęci otrzymywania listów klikając odnośnik na końcu emaila lub (dla zarejestrowanych) klikając Edytuj swoje dane w panelu użytkownika.
8. Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Oczywiście, zawsze dokonując zakupów przez internet masz 10 dni na zwrot towaru. Pamiętaj jednak, że produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i jeżeli takowe posiadał, należy dołączyć oryginalne opakowanie. Do paczki nie zapomnij dołączyć oryginału dowodu zakupu (faktury, paragonu). Sklep nie zwraca kosztów wysyłki, także wysyłka zwracanego przez klienta towaru leży w jego gestii. Przypominamy, że sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
9. Chcę poprawić swoje zamówienie lub je anulować? Jeżeli chcesz dołożyć jakiś towar do zamówienia w inny sposób je edytować, skontaktuj się z nami jak najprędzej. Na pewno coś zaradzimy! Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w historii zamówień możesz anulować swoje zamówienie pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. |